Tęczowa grupa pracownicza marki Levi’s świętuje National Coming Out Day kampanią „Speak Loud. Love Louder”.
Marka zaprosiła do współpracy osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+ z całej Europy, by opowiedziały historię swojego coming outu, świętując tym samym sojusznictwo, edukację i akceptację dla społeczności queer z okazji National Coming Out Day.
Żyjemy w czasach, w których życie i obecność społeczności osób LGBTQIA+ jest nieustannie kwestionowana. Walka o równość i akceptację jest tak samo ważna, zarówno na co dzień jak i od święta, a kluczem do niej jest edukacja. Chodzi tu o coś więcej niż prawo człowieka do kochania tego, kogo chce, czy oczekiwanie, aby inni używali odpowiedniego zaimka. Te kwestie nie powinny już stanowić problemu, niestety, wciąż dla wielu nie jest to oczywiste. Dlatego w kampanii Speak Loud. Love Louder. Levi’s oddaje głos społeczności LGBTQIA+, zapraszając wyjątkowe osoby do opowiedzenia swojej unikalnej historii coming-outu, nie tylko o wyzwaniach i trudnościach, które przed przed nim stały, ale też o małych i większych zwycięstwach.
Każda zaproszona do współpracy osoba: Mateusz Sulwiński z Polski, Bete Boe z Holandii, BRYN z Belgii, Venus Liuzzo z Francji, Megane z Hiszpanii, Aisha Shaiba z Wielkiej Brytanii, El Fox z Niemiec i Daphne Boéhemien z Włoch, wybrała własną drogę do uzyskania niezależności i widoczności.
Dochód ze sprzedaży produktów z kolekcji zostanie przekazany na fundusz rezerwowy GiveOut x Rainbow Railroad. Jest to organizacja charytatywna, która pomaga zbierać fundusze na dotacje dla zrzeszeń działających na rzecz społeczności LGBTQIA+ na całym świecie.